Obohaťte své webové stránky

Webová agentura, která vytvoří a podpoří váš digitální obsah

Dobrý design webových stránek je zásadní. Tento kdykoli dostupný zdroj informací je řešením pro zlepšení image společnosti. Webová agentura pomáhá svým klientům vytvořit digitální portál pro propagaci jejich aktivit.

03

Digitální strategie pro zvýšení návštěvnosti

Digitální strategie buduje loajalitu publika a vytváří angažovanost, podobně jako cheque-emploi-service.net. Stránky generují návštěvnost díky dobré digitální strategii.

Marketingové nástroje

Internetové stránky, prezentace nebo E-commerce

Prezentační stránka funguje jako vizitka, která prezentuje vaše produkty a služby, jako například cadredevies.fr. Elektronický obchod umožňuje okamžitý prodej online.

Ergonomie webu

Webový design a grafický design

Webový designér vytváří ergonomický design webových stránek. Díky svému webovému designu přináší bohaté a působivé sdělení.

Vizuální identita

Identita značky a návrh loga

Nejúspěšnější značky nabízejí silnou identitu a poskytují smysl. Identita značky vytváří hodnotu pro zaměstnance, investory, distributory a spotřebitele. Vizuální identita je vodítkem pro důležitá rozhodnutí a zároveň zajišťuje konzistenci a kontinuitu v čase.

Digitální komunikace

Komunikace digitální

Digitální komunikace by měla být součástí komunikačního plánu a digitální strategie značky.

Vyhledávání na Googlu

Kampaň Google Adwords

Včasné reklamy v Google Adwords zvyšují online prodej a přeměňují návštěvníky na potenciální zákazníky.

Vyhledávač

Optimalizace pro vyhledávače přirozené SEO

Zlepšení hodnocení vašich stránek v Googlu generuje větší návštěvnost, která může zvýšit vaše obchodní příležitosti.

Komunikace pro komerční účely

Zasílání e-mailů a zpravodajů

E-mailing, autorespondery nebo automatický e-mail je způsob komunikace s potenciálními zákazníky a zákaznicemi prostřednictvím e-mailu.

Automatizace marketingu

Automatizace marketingu

V marketingu B2B automatizace marketingu generuje potenciální zákazníky a následně je přeměňuje na zákazníky. Toto řešení je součástí strategie příchozího marketingu. Tento přístup je cenným pomocníkem při vývoji a správě webových stránek. Tento soubor automatizovaných úloh je složitější, než se zdá.

Adaptivní webové stránky

Responzivní design

Responzivní webový design využívá CSS a HTML ke změně velikosti obsahu podle velikosti obrazovky.

Webový design

Přátelské pro mobilní zařízení vs. Mobilní zařízení na prvním místě

Stránka pro mobilní telefony je přizpůsobena pro mobilní telefony. Stránky jsou navrženy pro mobilní zařízení.

Propagace služby

Řízení Společenství

Řízení komunity evokuje 360° vizi. Zajišťuje digitální komunikaci a marketing. Jeho role zahrnuje několik webových pák: příchozí marketing, správu sociálních sítí, tvorbu webových stránek, krizový management, moderování atd. Odborník se stará o reputaci struktury nebo osobnosti na sociálních sítích.

Obsahový marketing

Vyprávění příběhů, trend!

Vyprávění příběhů vytváří spojení tím, že vypráví příběh produktu nebo společnosti. Umění vyprávět příběhy šíří mezi čtenáře silné emoce.